Okiem eksperta
Okiem polonistki: 10 błędów językowych, których nigdy nie wybaczy Ci Twój czytelnik – 10 najczęściej pojawiających się na blogach błędów często ignorowanych
W poszukiwaniu czytelników – o prowadzeniu bloga i pasji pisania w internecie – o tekstach, które generują ruch wśród czytelników
Głosem Krytyka: na co zwraca uwagę recenzent Twojej książki? – o dobrze napisanych recenzjach książkowych
Głosem Krytyka: na co zwraca uwagę recenzent Twojej książki? – o dobrze napisanych recenzjach książkowych
Komunikacja w mediach społecznościowych – artykuł nt. dotarcia do klientów przez media społecznościowe
Wywiad z Michałem Bąkiem – pomysłodawcą e-magazynu Marketing i Biznes
Kim są nasi "przyjaciele" z Facebooka – czyli słów kilka o użytkownikach portali społecznościowych – mój autorski podział użytkowników Facebooka na grupy
Zaprezentuj się z jak najlepszej strony, czyli kilka słów o personal brandingu – tłumaczę, czym jest wizerunek marki
Pokaż się światu! – o poszukujących pracy absolwentach uczelni wyższych i ich wizerunku w mediach społecznościowych
Sprzedaj swój produkt słowami! – o pisaniu perswazyjnych tekstów sprzedażowych
Wokół content marketingu – o relacji klient-marka
Rzecz o tematach blogowych – o tym jak wybrać bloga, a potem zaistnieć w sieci
Po co blogerowi newsletter? – o automatyzacji mailingu
Reklamy na YouTubie – video jako nowy kanał komunikacji z klientem
Lokowanie produktu w sieci, czyli jak dotrzeć do społeczności wirtualnej – o polecaniu marek przez celebrytów i youtuberów
Blogi kosmetyczne nowym wcieleniem marketingu szeptanego – o nieustannie rosnącej popularności blogów i vlogów kosmetycznych
Ja i mój produkt to jedno – kilka słów o marketingu spersonalizowanym
Marka z "twarzą" – polskie gwiazdy w reklamach – znani reklamują produkty codziennego użytku
Dobry storytelling podstawą skutecznej kampanii – o historiach, które sprzedają produkty
Wywiad z Michałem Bąkiem – pomysłodawcą e-magazynu Marketing i Biznes
Kim są nasi "przyjaciele" z Facebooka – czyli słów kilka o użytkownikach portali społecznościowych – mój autorski podział użytkowników Facebooka na grupy
Zaprezentuj się z jak najlepszej strony, czyli kilka słów o personal brandingu – tłumaczę, czym jest wizerunek marki
Pokaż się światu! – o poszukujących pracy absolwentach uczelni wyższych i ich wizerunku w mediach społecznościowych
Sprzedaj swój produkt słowami! – o pisaniu perswazyjnych tekstów sprzedażowych
Wokół content marketingu – o relacji klient-marka
Rzecz o tematach blogowych – o tym jak wybrać bloga, a potem zaistnieć w sieci
F-commerce – wsparcie marketingu internetowego – o relacji e-commerce z medium społecznościowym
Snapchat, wystarczy 10 sekund… - o nowym narzędziu do komunikacji z klientemPo co blogerowi newsletter? – o automatyzacji mailingu
Reklamy na YouTubie – video jako nowy kanał komunikacji z klientem
Lokowanie produktu w sieci, czyli jak dotrzeć do społeczności wirtualnej – o polecaniu marek przez celebrytów i youtuberów
Blogi kosmetyczne nowym wcieleniem marketingu szeptanego – o nieustannie rosnącej popularności blogów i vlogów kosmetycznych
Ja i mój produkt to jedno – kilka słów o marketingu spersonalizowanym
Marka z "twarzą" – polskie gwiazdy w reklamach – znani reklamują produkty codziennego użytku
Dobry storytelling podstawą skutecznej kampanii – o historiach, które sprzedają produkty
Akcje z moim udziałem
Chętnie udzielam się także na innych stronach jako rozmówca. Oto zbiór miejsc, gdzie miałam okazję opowiedzieć o mojej działalności lub podzielić się swoją opinią na określony temat.
Blogerzy na start – opinia ma znaczenie – tekst napisany w ramach akcji marketingowej "Jak zarabiać na blogu", w którym poruszam temat wpływu recenzji sprzedażowej produktów publikowanej na blogu.